Ansomone 10iu Ansomone Cycle Riptropin Somatropin Riptropin Canada Getropin for Sale Getropin 10iu HGH Generic HGH Generic Blue Tops HCG Injections HCG Hormone Lovegra Xenical Xenical Bez Recepty Xenical Sprzedam Lipitor Cena Lipitor 10mg Viagra Pfizer Online Original Viagra 100mg Cialis Generic Generic Viagra Online 100mg
kamagra prezzo kamagra jelly kamagra oral jelly cialis o viagra viagra bestellen viagra generika viagra schweiz levitra schweiz levitra compendium levitra 20mg preis schweiz kamagra gel kamagra flashback kamagra pris kamagra kopen kamagra bestellen kamagra pillen viagra kopen viagra online viagra prijs viagra kaufen
Buy Original Levitra Online Generic Levitra 10 Mg Generic Levitra (Vardenafil) 20mg Order Generic Levitra Online Buy Levitra Online Cheap Kamagra 100mg Online Kamagra Online Uk Kamagra Oral Jelly Online Pharmacy Kamagra Oral Jelly Buy Online Kamagra 100mg Oral Jelly Lovegra 100mg Tablets Lovegra Sildenafil 100mg Tablet Kamagra Super Online Kamagra Super 100mg Super Kamagra 100mg Sildenafil 60mg Dapoxetine Super Kamagra 100mg Generic Priligy 60 Mg Generic Priligy Side Effects
viagra österreich kamagra now kamagra gel kamagra 100 kamagra portugal cialis pris cialis tilskud cialis 5 mg kamagra gel kamagra sverige kamagra online cialis 5 mg cialis 5 mg pris cialis pris viagra receptfritt viagra pris viagra online viagra uten resept cialis pris cialis uten resept
levitra original ohne rezept levitra original cialis generika cialis generika kaufen cialis preis cialis bestellen cialis 20mg cialis 20 mg kaufen kamagra kaufen kamagra preis kamagra tabletten levitra generika tadalafil 20mg tadalafil kaufen kamagra original cialis belgique viagra belgique kamagra belgique super kamagra
Cialis NZ cialis generic nz Viagra Pills Nz , Viagra Online Nz viagra nz KAMAGRA QUE ES,KAMAGRA GEL QUE ES,KAMAGRA 100 MG QUE ES,KAMAGRA ORAL JELLY QUE ES,KAMAGRA 100MG kamagra 100mg Cialis Prijs Belgie,Cialis Prijs Apotheek,Cialis Prijs Apotheek Belgie cialis belgie CIALIS PAS CHER,CIALIS GENERIQUE,CIALIS 20MG cialis 20mg Super Kamagra Belgique,Super Kamagra Avis,Super Kamagra Effet Secondaire kamagra belgique

ΑΡΧΙΚΗ

1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας

Δ/νση Π.Ε. Β' ΑΘΗΝΑΣ

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ

Το μήνα Σεπτέμβριο στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων δουλέψαμε το «Το βασιλόπουλο και τα τρία μήλα». Όπως όλα τα παραδοσιακά παραμύθια, είναι παραμύθι θεραπευτικό που μεταδίδει αξίες. Αφού το αφηγήθηκα στα παιδιά, το καθένα ζωγράφισε μια σκηνή που του έκανε εντύπωση και παρουσίασε το έργο του στην ομάδα μας. Εγώ σημείωσα πάνω στην κάθε ζωγραφιά τα λόγια των μαθητών/τριών. Έπειτα, μιλήσαμε για νέα ξεκινήματα, για την αξία της ευγνωμοσύνης αλλά και την προσοχή που πρέπει να δείχνουμε  στους αγνώστους. Σε επόμενη φάση δόθηκε από ένα μήλο, τυλιγμένο σε δωράκι σε κάθε παιδί με την πρόταση να το μοιραστεί με κάποιο αγαπημένο πρόσωπο στο σπίτι. 

Έτσι, γνωρίσαμε στοιχεία της τοπικής μας Ιστορίας και κάναμε μια πρώτη προσέγγιση για την υγιεινή διατροφή.

Περάσαμε πολύ όμορφα! 

 

mila

Η δασκάλα Κοσαρή Νικολέτα και οι μαθήτριες και μαθητές του Α' 2

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ 2022-2023

Δευτέρα 12:30-13:15  και Παρασκευή: 11:45-13:15

 

  ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

0 βιβλιοθήκη

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας συντάχθηκε σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ.: Φ14/22511/Δ1/9-2-2018 (ΦΕΚ Β΄688/28-02-2018) Υ.Α. Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Ίδρυση Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων». Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ανταποκρίνεται στις υφιστάμενες ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού και του εκπαιδευτικού προσωπικού, προκειμένου να επιτευχθεί η έρρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της Σχολικής Βιβλιοθήκης.

Ο κανονισμός αναρτάται σε εμφανές σημείο της σχολικής βιβλιοθήκης, στην ιστοσελίδα του σχολείου και αντίγραφό του διατηρείται στο αρχείο της σχολικής μονάδας. Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι γονείς τους ενημερώνονται για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς. Η παρούσα έκδοσή του εγκρίθηκε με την υπ. Αριθ. 24 Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

Σκοπός και Στόχοι

           Η Σχολική Βιβλιοθήκη, αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού για τη γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών καθώς μέσω αυτής παρέχεται η δυνατότητα στους μαθητές να εισέλθουν στο κόσμο της πληροφόρησης και της γνώσης, να αναπτύξουν την κριτική και δημιουργική τους σκέψη και να δραστηριοποιήσουν τη φαντασία τους. Στόχοι της Σχολικής Βιβλιοθήκης αποτελούν:

α) η υποστήριξη της μάθησης, ως ανώτατο αγαθό όλων των ανθρώπων και κυρίως των μαθητών/τριών, προκειμένου να έχουν θέση και ρόλο στην πνευματική, την κοινωνικο-πολιτιστική και πολιτική ζωή

β) η ανάδειξη της Σχολικής Βιβλιοθήκης σε βασικό πυλώνα της Δια Βίου Μάθησης και της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία και

γ) η ενιαία και επιστημονικά τεκμηριωμένη αντιμετώπιση θεμάτων ίδρυσης, στελέχωσης, εξοπλισμού και αξιοποίησης των Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

 

Μέλη της σχολικής βιβλιοθήκης

Στη Σχολική Βιβλιοθήκη δύναται να γίνουν μέλη όλοι/ες οι μαθητές/τριες, το εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό του σχολείου. Ειδικότερα, οι μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας καλύπτουν, κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων χρηστών, τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες τους.

Επιπρόσθετα, δίνεται σε όλα τα εγγεγραμμένα μέλη δωρεάν η κάρτα μέλους, παρέχοντας τους τη δυνατότητα χρήσης του χώρου και του υλικού της βιβλιοθήκης. Οι μαθητές/τριες μπορούν να γίνουν μέλη μόνο με τη συμπλήρωση από τους γονείς του ειδικού εντύπου συγκατάθεσής, το οποίο χορηγείται από τον/την Υπεύθυνο/η της Βιβλιοθήκης. Τέλος, η κάρτα μέλους είναι προσωπική και ο κάτοχός της οφείλει να την επιδεικνύει κατά τη διαδικασία δανεισμού οποιουδήποτε υλικού. Η ίδια κάρτα ισχύει για όλα τα χρόνια φοίτησης του μαθητή/τριας ή υπηρέτησης του δασκάλου/λας στο σχολείο. Σε περίπτωση απώλειας, ο/η Υπεύθυνος/η της Βιβλιοθήκης την επανεκδίδει δωρεάν.

 

Έργο του Υπεύθυνου/νης Σχολικής Βιβλιοθήκης είναι:

1) Η από κοινού σύνταξη με τον Σύλλογο Διδασκόντων του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας, προκειμένου να εξασφαλισθεί η έρρυθμη λειτουργία της Σχολικής

Βιβλιοθήκης.

2) Ο έλεγχος των διαδικασιών της συγκρότησης της συλλογής, της επεξεργασίας, διάθεσης και συντήρησης έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού.

3) Η εύρεση διαθέσιμων πόρων για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης καθώς και η σύμπραξη συνεργασιών με άλλες βιβλιοθήκες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.

4) Η πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν σχετικά με τη λειτουργία της βιβλιοθήκης.

5) Η οργάνωση του χώρου της Σχολικής Βιβλιοθήκης σε συνεργασία με τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων.

6) Η διευκόλυνση και καθοδήγηση των μαθητών/τριών και των άλλων χρηστών για: α) την αναζήτηση, έρευνα και αποτελεσματική χρήση των στοιχείων της συλλογής, β) τη

βελτίωση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τον πληροφοριακό γραμματισμό, με την πρόσβαση στο διαδίκτυο και με την αναζήτηση πληροφοριακού/γνωστικού υλικού.

7) Η καταγραφή και μελέτη προτάσεων που υποβάλλονται από τους εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες για πρόσκτηση υλικού.

8) Η διάθεση υλικού για δανεισμό, διαδανεισμό και παραγωγή φωτοαντιγράφων.

9) Η σύνταξη ετήσιας έκθεσης με την αποτίμηση της λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και η κατάθεσή της στο αρχείο του

σχολείου.

Συνεργασίες Σχολικών Βιβλιοθηκών

Η Σχολική Βιβλιοθήκη μέσω του Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιδιώκει την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των εν λόγω Βιβλιοθηκών, προκειμένου να διευρύνει τους επιστημονικούς πόρους και ως εκ τούτου να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού και του εκπαιδευτικού προσωπικού. Επιπρόσθετα, η Σχολική Βιβλιοθήκη δημιουργεί δίκτυα επικοινωνίας και συνεργασίας με Ακαδημαϊκές, Δημόσιες και Δημοτικές Βιβλιοθήκες, έτσι ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να αποκτήσουν ηλεκτρονική πρόσβαση στους ψηφιακούς πόρους που εκείνες διαθέτουν.

 

Ωράριο Λειτουργίας

α) Η Βιβλιοθήκη παραμένει ανοιχτή τουλάχιστον για τρεις (3) ώρες την εβδομάδα. Η επιλογή των ωρών λειτουργίας της Βιβλιοθήκης γίνεται έπειτα από τεκμηριωμένη εισήγηση του Υπεύθυνου/ης Σχολικής Βιβλιοθήκης και μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, δίνοντας προτεραιότητα, σε κάθε περίπτωση, στην ακώλυτη εφαρμογή του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος.

β) Κάθε εκπαιδευτικός, με τους μαθητές/τριες του τμήματός του, δύναται να έχει πρόσβαση στο χώρο της Σχολικής Βιβλιοθήκης και εκτός των τακτικών ωρών λειτουργίας της, μετά από συνεννόηση με τον/την Υπεύθυνο/η της Βιβλιοθήκης, για ανάπτυξη σχετικών δράσεων/δραστηριοτήτων, ανάλογα με τις εκπαιδευτικές/μαθησιακές ανάγκες τους.

γ) Το ωράριο λειτουργίας παραμένει σταθερό καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους και τροποποιείται, αν κριθεί αναγκαίο, από το Σύλλογο Διδασκόντων, λαμβάνοντας πρωτίστως υπόψη τις ανάγκες του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος του σχολείου, για την ανεμπόδιστη εφαρμογή του.

           

Γενικοί Κανόνες Λειτουργίας

            Για την ορθή λειτουργία της Σχολική Βιβλιοθήκης απαιτείται η τήρηση των ακόλουθων κανόνων κατά την παραμονή του αναγνωστικού κοινού. Ειδικότερα:

α) απαιτείται ησυχία και δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού και ροφημάτων.

β) η εύρεση του διαθέσιμου υλικού πραγματοποιείται από τους χρήστες.

γ) εγκυκλοπαίδειες, λεξικά, περιοδικά, σπάνια βιβλία και οπτικοακουστικό υλικό δε διατίθενται για δανεισμό.

δ) η τοποθέτηση των βιβλίων στα ράφια πραγματοποιείται από τον/την Υπεύθυνο/η Βιβλιοθήκης.

ε) οι χρήστες οφείλουν να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί στον τρόπο διαχείρισης των βιβλίων καθώς δεν επιτρέπονται οι υπογραμμίσεις και οι σημειώσεις.

στ) σε περίπτωση καταστροφής βιβλίων ή εξοπλισμού της βιβλιοθήκης, ο υπεύθυνος οφείλει να προβεί στην αντικατάστασή του.

ζ) δεν επιτρέπεται η απομάκρυνση υλικού από τον χώρο της βιβλιοθήκης, εάν δεν έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία δανεισμού.

η) απαγορεύονται αντικείμενα, που προκαλούν θόρυβο ή φθορά στο υλικό, τον εξοπλισμό και τα έπιπλα της βιβλιοθήκης.

θ) οι χρήστες δύνανται να προσφέρουν βιβλία ούτως ώστε να εμπλουτισθεί η συλλογή της βιβλιοθήκης.

Τέλος, οι χρήστες οι οποίοι δεν ακολουθούν τους παραπάνω κανόνες και δε συμμορφώνονται στις υποδείξεις των Υπευθύνων, διαταράσσοντας την εύρυθμη λειτουργία της Σχολικής Βιβλιοθήκης τότε δύνανται να οδηγηθούν στον αποκλεισμό τους από το χώρο της βιβλιοθήκης και των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

 

Κανόνες δανεισμού

Ο δανεισμός των βιβλίων πραγματοποιείται με σειρά προτεραιότητας. Συγκεκριμένα, ο κάθε χρήστης μπορεί να δανειστεί μόνο για τον εαυτό του ενώ απαγορεύεται ρητά να δοθεί σε άλλον δίχως να πραγματοποιηθεί εκ νέου η διαδικασία δανεισμού.

1) Όλα τα μέλη της βιβλιοθήκης ανεξαρτήτως έχουν τη δυνατότητα να δανειστούν ένα βιβλίο.

2) Το υλικό της συλλογής διατίθεται στα μέλη για διάβασμα και για δανεισμό. Από τη διαδικασία δανεισμού εξαιρούνται εγκυκλοπαίδειες, λεξικά, CD, περιοδικά και σπάνια βιβλία.

3) Τα μέλη μπορούν να δανειστούν μέχρι δύο βιβλία συγχρόνως για 14 ημέρες.

4) Όλα τα μέλη έχουν το δικαίωμα ανανέωσης του δανεισμένου υλικού για ακόμα επτά (7) ημέρες.

5) Τα μέλη που επιθυμούν ήδη δανεισμένα βιβλία μπορούν να συμπληρώσουν μια ειδική Λίστα Αναμονής Εντύπου, η οποία παρέχεται από τον Υπεύθυνο Βιβλιοθήκης.

6) Ο δανεισμός πραγματοποιείται μόνο με την ένδειξη της κάρτα μέλους στον Υπεύθυνο Βιβλιοθήκης.

 

Συλλογή Σχολικής Βιβλιοθήκης -->

!!! Για να αναζητήσετε κάποιο βιβλίο στη Συλλογή της σχολικής βιβλιοθήκης, αφού ανοίξετε τη σελίδα της βιβλιοθήκης, πατήστε ταυτόχρονα

τα πλήκτρα CTRL + F για να εμφανιστεί πάνω δεξιά το παραθυράκι της

"Εύρεσης στο φύλλο". Εκεί, εντός του πλαισίου, πληκτρολογήστε τον

τίτλο του βιβλίου.   

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 

 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ PDF

 Ο Δ/ντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

 

Έγινε και φέτος η καθιερωμένη κλήρωση, για την επιλογή των σημαιοφόρων, που θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στις εθνικές παρελάσεις.

Η κλήρωση έγινε, παρουσία όλων των μαθητών της Στ΄τάξης, των δασκάλων των τμημάτων και του διευθυντή του σχολείου μας.

Ο Διευθυντής και οι δάσκαλοι των τμημάτων εξήγησαν στα παιδιά πως όλοι είναι ικανοί να κρατήσουν τη σημαία του σχολείου τους, αλλά η εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ (Άρθρο 41, επιλογή σημαιοφόρων στα Δημοτικά σχολεία. η παράγραφος 5 του άρθρου 3 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄109) ορίζει τον τρόπο.

Έτσι ξεκινήσαμε με την πρώτη κλήρωση που αφορούσε το ποιο από τα δυο τμήματα θα εκπροσωπούσε το σχολείο μας την 28η Οκτωβρίου και ποιο την 25η Μαρτίου.

Για την 28η βγήκε το Στ΄1 και για 25η το Στ΄2.

Στη συνέχεια ανακοινώθηκαν τα ονόματα που κατά το περσινό σχ.έτος (2020-21) συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία.

Έτσι για το ΣΤ1 οι υποψήφιες ήταν:

Αγγέλη Κωνσταντίνα

Καλλίτση Παναγιώτα- Νεκταρία

Καραμπάτου Μελίνα

Μαρουσάκη Αναστασία

Ντούβλη Μαρία-Ελένη

Πουρνάρα Χρυσούλα

Τάσση Χρυσάνθη

Για το ΣΤ΄2 οι υποψήφιοι/ες ήταν:

Αμπάντι Ουαλίντ

Γκότσικα Θεοδώρα

Κασαπλέρη Σοφία

Κωνσταντινίδης Σπυρίδων

Κωστάκη Μυρτώ

Λογοθέτη Κυριακή

Παπαγιαννάκης Δημήτριος

Πολίτου Καλλιρρόη

Στη συνέχεια με τα ονόματα των παιδιών κάθε τμήματος μπήκαν στην κληρωτίδα και οι τυχεροί της υπόθεσης ήταν…

Για την 28η Οκτωβρίου: Το ΣΤ1

Σημαιοφόρος :  Αγγέλη Κωνσταντίνα (για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου)

Παραστάτες : Πουρνάρα Χρυσούλα, Μαρουσάκη Αναστασία, Καλλίτση Παναγιώτα- Νεκταρία, Καραμπάτου Μελίνα, Ντούβλη Μαρία Ελένη

Ταμπελοφόρος : Τάσση Χρυσάνθη

Για την 25η Μαρτίου: Το ΣΤ2

Σημαιοφόρος : Αμπάντι Ουαλίντ (από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους)

Παραστάτες :  Κωνσταντινίδης Σπυρίδων, Κασαπλέρη Σοφία, Παπαγιαννάκης Δημήτριος, Γκότσικα Θεοδώρα, Λογοθέτη Κυριακή

Ταμπελοφόρος :Κωστάκη Μυρτώ

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν.

Ευχόμαστε ίδιες και μεγαλύτερες επιτυχίες και στις επόμενες τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου, σε όλους τους μαθητές μας.

Την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1 τμήματος κατασκεύασαν στην τάξη ένα μικρό χαρταετό.

Ξεκινώντας από τα ξύλα και καταλήγοντας στην ουρά και την καλούμπα περάσαμε δυο ευχάριστες και δημιουργικές ώρες.

Το αποτέλεσμα μας ικανοποίησε όλους μέχρι ένα σημείο όμως…

Όταν βγήκαμε στο προαύλιο να τον πετάξουμε, ο άνεμος απουσίαζε αδικαιολόγητα και… παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες των μαθητών μας να φυσήξουν όσο πιο δυνατά μπορούσαν… ο χαρταετός μας παρέμεινε στο έδαφος!!!

Και του χρόνου!

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ