Ansomone 10iu Ansomone Cycle Riptropin Somatropin Riptropin Canada Getropin for Sale Getropin 10iu HGH Generic HGH Generic Blue Tops HCG Injections HCG Hormone Lovegra Xenical Xenical Bez Recepty Xenical Sprzedam Lipitor Cena Lipitor 10mg Viagra Pfizer Online Original Viagra 100mg Cialis Generic Generic Viagra Online 100mg
kamagra prezzo kamagra jelly kamagra oral jelly cialis o viagra viagra bestellen viagra generika viagra schweiz levitra schweiz levitra compendium levitra 20mg preis schweiz kamagra gel kamagra flashback kamagra pris kamagra kopen kamagra bestellen kamagra pillen viagra kopen viagra online viagra prijs viagra kaufen
Buy Original Levitra Online Generic Levitra 10 Mg Generic Levitra (Vardenafil) 20mg Order Generic Levitra Online Buy Levitra Online Cheap Kamagra 100mg Online Kamagra Online Uk Kamagra Oral Jelly Online Pharmacy Kamagra Oral Jelly Buy Online Kamagra 100mg Oral Jelly Lovegra 100mg Tablets Lovegra Sildenafil 100mg Tablet Kamagra Super Online Kamagra Super 100mg Super Kamagra 100mg Sildenafil 60mg Dapoxetine Super Kamagra 100mg Generic Priligy 60 Mg Generic Priligy Side Effects
viagra österreich kamagra now kamagra gel kamagra 100 kamagra portugal cialis pris cialis tilskud cialis 5 mg kamagra gel kamagra sverige kamagra online cialis 5 mg cialis 5 mg pris cialis pris viagra receptfritt viagra pris viagra online viagra uten resept cialis pris cialis uten resept
levitra original ohne rezept levitra original cialis generika cialis generika kaufen cialis preis cialis bestellen cialis 20mg cialis 20 mg kaufen kamagra kaufen kamagra preis kamagra tabletten levitra generika tadalafil 20mg tadalafil kaufen kamagra original cialis belgique viagra belgique kamagra belgique super kamagra
Cialis NZ cialis generic nz Viagra Pills Nz , Viagra Online Nz viagra nz KAMAGRA QUE ES,KAMAGRA GEL QUE ES,KAMAGRA 100 MG QUE ES,KAMAGRA ORAL JELLY QUE ES,KAMAGRA 100MG kamagra 100mg Cialis Prijs Belgie,Cialis Prijs Apotheek,Cialis Prijs Apotheek Belgie cialis belgie CIALIS PAS CHER,CIALIS GENERIQUE,CIALIS 20MG cialis 20mg Super Kamagra Belgique,Super Kamagra Avis,Super Kamagra Effet Secondaire kamagra belgique

Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας για το Σχ. Έτος 2014-15

1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας

Δ/νση Π.Ε. Β' ΑΘΗΝΑΣ

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Εκπαιδευτικά Προγράμματα Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας για το Σχ. Έτος 2014-15

Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας για το Σχ. Έτος 2014-15

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 

ΤΟΥ 1ου Δ.ΣΧ. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2014-2015

 

1. Πήραμε μέρος στο Παγκόσμιο Συνέδριο για τα Γλυπτά του Παρθενώνα που διοργάνωσε  ο Όμιλος UNESCO Πειραιώς και Νήσων  στις 6-10-2014 συμμετέχοντας με ένα ομαδικό έργο ζωγραφικής κολάζ. (Συνάφεια Πολιτισμού και Περιβάλλοντος)

 

2. Συμμετείχαμε  στην Εβδομάδα  Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τα σχολεία (6-10/10/2014) καλώντας την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης , όπου μας μίλησαν για τα οφέλη της Ανακύκλωσης και ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές, αφού έδειξαν μια ταινία μικρού μήκους. Την ίδια εβδομάδα έγιναν κατά τάξη βιβλιοπαρουσιάσεις με το ίδιο θέμα, προβολή ταινίας από το youtube για την προστασία  του περιβάλλοντος, ομαδικές δημιουργίες αφισών.

 

3. Πήραμε  δύο φορές μέρος στο Πρόγραμμα «Βιβλία σε Ρόδες», με θέμα: 
α) την Αθήνα (Στο πρόγραμμα αυτό τα παιδιά δανείστηκαν και διάβασαν σε 30 μέρες πολλά βιβλία για την ιστορία της Αθήνας.Αγαπημένο όλων υπήρξε το βιβλίο «Πλανόδιο Πάρκο»  του
ΠΑΠΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗ, που μιλάει για τη δεντροφύτευση στην πόλη.  Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος καλέσαμε τη συγγραφέα Μαρίζα Ντεκάστρο στο σχολείο , όπου έκανε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα με τα παιδιά δίνοντας τους εικόνες από την Αθήνα του προηγούμενου αιώνα για να κάνουν μια συγκριτική μελέτη με τη σημερινή εποχή.) και β) τη θάλασσα (όπου μιλήσαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η θάλασσα από τη  μόλυνση , την παράνομη αλιεία(υπεραλίευση) αλλά και τις ομορφιές της. Διαβάσαμε επίσης πολλά βιβλία και δημιουργήσαμε κολάς, ζωγραφιές , κατασκευές κ.ά.)

 

4. Παράλληλα από την αρχή της σχολικής χρονιάς εκπονήσαμε δύο προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: « Η Αθήνα από το χθες ως το αύριο» και «Ανακύκλωση– Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας» .

 

5. Ανήκουμε αυτή τη σχολική χρονιά στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη Πόλη» που συντονίζει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου – Κορδελιού – Βερτίσκου.

Στα πλαίσια δράσης αυτού του δικτύου έγιναν τα παρακάτω, τα οποία είναι αναρτημένα στον ιστότοπο , όπως και των υπόλοιπων 102 σχολείων σε όλη την Ελλάδα που παράλληλα παίρνουν μέρος:

  • Φτιάξαμε συννεφόλεξα με λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό για την πόλη μας (ιδεοκαταιγισμός)
  • Είδαμε την πόλη μας από ψηλά με το Googleearth-maps και παρατηρήσαμε την έλλειψη πράσινου
  • Κάναμε οργανωμένη βόλτα στην πόλη μας με  στάσεις σε σημαντικά σημεία και παρατηρώντας τις ομορφιές και τα προβλήματα.
  • Φτιάξαμε μια μακέτα της περιοχής μας .
  • Καταλήξαμε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης είναι η αυξημένη κυκλοφορία των οχημάτων και ό,τι αυτό συνεπάγεται.
  • Κάναμε έτσι γι΄αυτό το λόγο ένα ερωτηματολόγιο   και αναλάβαμε να γίνουμε μικροί δημοσιογράφοι και να συλλέξουμε πληροφορίες  για τα προβλήματα που δημιουργεί η κυκλοφορία οχημάτων και τις επιπτώσεις στην καθημερινή ζωή των κατοίκων. Τέλος βγάλαμε αποτελέσματα και τα αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα του σχολείου, όπως και όλες τις προηγούμενες και επόμενες εργασίες μας.
  • Επισκεφτήκαμε το Δημαρχείο Νέας Ιωνίας και σε μια προγραμματισμένη συνάντηση με το Δήμαρχο κ. Γκότση και την Αντιδήμαρχο κ. Κατημερτζή εκθέσαμε τα προβλήματα της πόλης μας και ζητήσαμε να βρεθούν στο μέλλον λύσεις για μια πιο ποιοτική  ζωή.
  • Είδαμε στο Διαδίκτυο  πόλεις του κόσμου, τις συγκρίναμε με τη δική μας και φτιάξαμε ένα μεγάλο κολάζ –τρίπτυχο, στο οποίο μία στήλη είχε εικόνες πόλεων, μία είχε ζωγραφιές των παιδιών όπως βλέπουν την πόλη τους και μία όπως θα θέλανε να είναι η πόλη τους.

 

6. Σε προγραμματισμένη επίσκεψη της Mediesστο σχολείο (ηλεκτρονικό δίκτυο εκπαιδευτικών που ασχολούνται με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ή την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη) κάναμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το Δώρο της Βροχής-Εξοικονόμηση νερού στην πόλη», όπου με βιωματικές δράσεις και παιγνιώδη τρόπο οι μαθητές αντιλήφθηκαν την ανάγκη της εξοικονόμησης του νερού.

 

7. Σε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα «Κυκλοφοριακή Αγωγή » που επίσης εκπονούμε φέτος, επισκεφτήκαμε  το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο  Χαλάνδρι και κάναμε ένα εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε συνδυασμό με βιβλία, βιντεοπροβολές και εργασίες στις τάξεις με αυτό το θέμα.

 

8. Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας και κάναμε το πρόγραμμα «Ελευσίνα , ένα αστικό μονοπάτι για μύστες στην αειφορία» Γενικός στόχος του προγράμματος είναι η βιωματική ανίχνευση των στοιχείων που συντελούν στη βιωσιμότητα μιας πόλης, η διαπίστωση των καλών πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί στην Ελευσίνα, αλλά και των προβλημάτων που χρήζουν αειφορικών λύσεων.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε  σε τρεις φάσεις: α) Εισαγωγική ενημέρωση, β) Επίσκεψη στο πεδίο και γ) Συμπεράσματα – Αξιολόγηση.

Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες, ανακάλυψαν , παρατήρησαν , έπαιξαν ,κατέγραψαν , έβγαλαν συμπεράσματα και κατέθεσαν  τις δικές τους δημιουργικές προτάσεις για το αειφορικό μέλλον της πόλης.

 

9. Επισκεφτήκαμε το Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης» δύο φορές και πήραμε μέρος σε  προγράμματα:

α. Κέντρο ΓΑΙΑ «Ταξίδι στο Κέντρο της Γης» και

β. ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «Τα πουλιά στην Πόλη».

 

10. Επισκεφτήκαμε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας προστασία θαλάσσιας χελώνας Καρέτα-Καρέτα «ΑΡΧΕΛΩΝ », στο Φάληρο  και παρακολουθήσαμε το προγραμμα ενημέρωσης –ευαισθητοποίησης για την προστασία και περίθαλψη των χελώνων.

 

11. Επισκεφτήκαμε την Πάρνηθα και στο Καταφύγιο Φλαμπούρι με τη βοήθεια του Ορειβατικού Συλλόγου Αχαρνών παρατηρήσαμε τη φύση, περπατήσαμε σε ορειβατικά μονοπάτια και παίξαμε παιχνίδια του δάσους.

 

12. Επισκεφτήκαμε το Βοτανικό Κήπο «Διομήδους» και παρατηρήσαμε σε περίπατο με τη βοήθεια ειδικού Γεωπόνου του κήπου όλα τα βότανα-αρωματικά φυτά, άλλα ακόμη και αιωνώβια δέντρα.

 

13. Επισκεφτήκαμε το Λόφο Φιλοπάππου για να μελετήσουμε τα Έργα Ανάπλασης από το Δ. Πικιώνη και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το ανάλογο δωρεάν  πρόγραμμα στο ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ για τα έργα ζωγραφικής του Σπύρου Παπαλουκά με θέμα αστικά και περιαστικά τοπία.

 

14. Πήγαμε στο Μουσείο της Πυροσβεστικής στην Παλλήνη  στο οποίο είδαμε είσαγωγικό ντοκιμαντέρ για τις πυρκαγιές σε δασώδες και αστικό περιβάλλον: αιτίες και αποτελέσματα-τι μπορούμε εμείς να κάνουμε, περιηγηθήκαμε στον εκθεσιακό χώρο και είδαμε από κοντά στον προαύλιο χώρο πυροσβεστικά οχήματα  και επίδειξη πυρόσβεσης με μάνικες νερού.

 

15. Πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο πρότυπο βιωματικό πάρκοJunior Paradise και παρακολουθήσαμε ένα δωρεάν πρόγραμμα, το οποίο αφορούσε κυρίως τα δημητριακά και τη σημασία τους στη καθημερινή διατροφή μας,αλλά και τους παραδοσιακούς τρόπους καλλιέργειας της γης.

 

16. Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν, φόρεσαν την κατάλληλη ποδιά και καπέλο και έγιναν πραγματικοί αγρότες! Με τη βοήθεια ενός πόνυ όργωσαν, στη συνέχεια έσπειραν, θέρισαν αλώνισαν και λίχνισαν. Απόκτησαν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που έχουν γράψει την ιστορία του τόπου και του πολιτισμού μας, αλλά τείνουν να εξαλειφθούν από το σύγχρονο τρόπο ζωής.

 

16. Πήραμε μέρος στη δράση-διαγωνισμό ζωγραφικής για τα  σχολεία όλης της χώρας με τίτλο  «Ενεργός Πολίτης» με  ένα ομαδικό έργο και μιλήσαμε για τη σημασία της συμμετοχικότητας στη ζωή μας.

 

17. Στο σχολείο μας έχουμε μεγάλο κάδο Ανακύκλωσης στο προαύλιο και μικρούς κάδους  ανακύκλωσης σε κάποιες τάξεις.

 

18. Οι μαθητές τη φετινή χρονιά ζωγράφισαν τους τοίχους στο προαύλιο του σχολείου με  χαρούμενα σχέδια και χρώματα.

 

19. Διοργανώσαμε  στον προαύλιο χώρο του σχολείου  ένα θεατρικό δρώμενο με αφορμή την Παγκόσμια μέρα  Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου με θέμα το μύθο του Ερυσίχθονα.

 

20. Με τη βοήθεια του Δήμου Νέας Ιωνίας διαμορφώσαμε τον πίσω προαύλιο χώρο του σχολείου μας σε κήπο, όπου οι μαθητές φύτεψαν θάμνους (λιγούστρα, πικροδάφνες κ.α.) και οργανώνουμε για τη νέα σχολική χρονιά 2015-2016 να δημιουργήσουμε  ένα λαχανόκηπο στον ίδιο χώρο.

 

Ευχαριστούμε θερμά για όλη την βοήθεια που με πολλή προθυμία μας έδωσαν:

τον Δήμαρχο Νέας Ιωνίας  κ. Ηρακλή Γκότση και την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Δήμου Νέας Ιωνίας   κ. Όγλα  Κατημερτζή.

 

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί-συντονιστές δράσεων :

Στρατάκη Βασιλική (Γ΄1 τάξη), Ασημόπουλος Γεώργιος (Ε΄1 τάξη), Τσουβαλάς Σωτήριος (Ε΄2 τάξη)

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Εκπαιδευτικά Προγράμματα Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας για το Σχ. Έτος 2014-15